Kui mees saab 30 ( Strand Spa)

IMG_6072Nagu teadagi on meestele väga-väga raske kingitusi teha, eriti veel kui su mees ei taha nagu midagi ja oma sünnipäeva ei armasta ka pidada, kui lõhnariiul ajab juba üle ääre, peas on esimesed hallid karvad ning vanuseks kukub juba kolmkümmend.

Sel juhul tuleb kinkida elamusi, mälestusi. Üsna kiirelt tuli otsus , et viin oma mehe hoopis spaasse, eriti juba sellepärast, et me pole kordagi koos spaas käinud. Ei tea kas see jääb nüüd selle taha, et me pole suutnud kumbki lube ära teha või lihtsalt ettevõtmise laiskuse taha, aga see tundus mulle hea ideena. Raks on nagunii nii üle töötanud, et puhkus kuluks marjaks ära ja kahekesi olemise aega pole ka ammu olnud.

Otsustatud. Kõigepealt pidin end töölt vabaks saama. Sain. Kahjuks langesid need kaks päeva täpselt pühade ajale , topelttasu päevad, mõtlesin viivu ja jõudsin üsna ruttu järeldusele, et raha pole kõige tähtsam, kokkuvõttes loevad vaid elamused. Palju ma seal spaas ikka käin.  Seejärel hakkasin spaasid üle vaatama ja üsna ruttu sai selgeks , et rahvas armastab spaades käia , sest paljud olid juba kinni bronnitud sel kuupäeval.

Lõpuks jäi kaalukausile Viimsis asuv Lavendel ja Pärnus olev Strand Spa. Kui mõelda puhkusele , siis kipud ju ikka pigem väiksemasse kohta , kus rahulikum. Tallinna suunal nagu üldse ei kutsunud, süda kiskus Pärnu poole. Toaks valisin Marine Deluxe nimelise vanniga toa , hinnaks 99.- . Lisaks lasin tuppa meid ootama panna puuvilja-juustuvaagna ja shampanja hinnaga 23.-.

Mind pani väga üllatama, et toa eest pole võimalik tasuda ettemaksu ehk kaardiga ette ära maksta. See tundus kummaline, aga ju seal omad tagamaad ole. Maksta sai kohapeal nii sularahas kui ka kaardiga.

Hoidsin üsna hästi Raksi eest saladust, ütlesin talle vaid, et vaat , et oma sünnipäeval mingeid plaane ei tee, mul on sinuga omad plaanid.

Sünnipäeva hommikul tahtsin tütardega lauldes Raksi üles ajada Pagaripoiste marjapirukaga , mis on ülimaitsev toorjuustuga, keeksipõhjaga ja hapukate marjadega kook, kus peale panime kolmkümmend küünalt. Aga muidugi nagu nimme, lapsed magasid sel hommikul palju kauem kui Raks. Ja nii ma käskisin Raksil mitte püsti tulla voodist ja ootasime kuna lapsed ärkavad.

Kui laulud lauldud ja küünlad puhutud , sosistasin raksile kõrva : ” Paki asjad, me lähme spaasse!” Ta oli ikka väga üllatunud ja ei oskanud seda oodata. Pakkisime asjad, takso peale ja bussijaama. Buss oli üsna mugav ja välja müüdud. Hea, et ka piletid ette ostsin, mitte ei läinud ehku peale bussist ostma. Bussiga sõites on kuidagi huvitav see, et sa jälgid palju rohkem ümbrust kust mööda sõidad. Vähemalt minu puhul on nii. Väga huvitav oli vaadata teiste majapidamisi maantee ääres, pisikesi alevikke, väikseid linnu, külasid. Meie Eesti loodus on kahjuks trööstitu praegu – ei lumine ega roheline- kõik ühtlane pruunihallikas maastik.

Pärnusse jõudes märkasin esimese ajana Pärnu bussijaama kõrval asuvad Pagaripoiste kohvikut, kuhu ma muidugi kohe sisse pidin hüppama, sest varasemalt pole ma teisi Pagaripoiste kohvikuid näinud. Kummaline käia oma firma kohvikus, ilma et nad teaksid seal, et ma töötan nendega samas firmas ja ajan sama asja. 🙂

Igatahes kuna see Pärnu tundus selline hästi mõnus, päike paistis, otsustasime , et jalutame hoopis Strandi. Kuigi olin eelnevalt küll kolme taksofirma numbrid endale paberile kirjutanud, polnud üldse tahtmist taksoga minna, vaid tahtsime ümbrust vaadata ja tutvuda linnaga.

Jalutasime veel enne hotellis maandumist mere äärde. Meri oli uskumatult vaikne ja mõnus. Kui ma varasemalt olen koguaeg rääkinud kuidas ma ei kannata merd ja ei kujuta ette mere ääres elamist, siis tol hetkel tundus meri nii rahustav ja vaikne, et kujutasin ennast sinna ette küll.

Tuppa jõudes valdasid meid ülendavad emotsioonid – tuba oli ilus ja kõik oli veel alles ees. Avasime koheselt shampanja , nautisime oma merevaatega tuba ja puhkuse algust.

IMG_6072IMG_6074IMG_6077IMG_6079IMG_6083IMG_6087

Mõne aja pärast , kui vaagen tühjaks söödud ja shampanja otsas , suundusime alla spaasse, mis valmistas pettumuse oma väiksuse tõttu- üks mullivann, üks bassein, veel üks väiksem bassein, kus lasti survega vett, tavaline saun ja aurusaun. Olime seal väga minimaalselt, ehk pool tunnikest ja suundusime tagasi oma tuppa. Otsustasime , et lähme Pärnu linna peale restorani , mitte Strandi oma maja restorani.

Jalutasime kesklinna suunal, jõudsime Steffani pitsarestorani ette, kuhu me muidugi tahtsime sööma minna, kuna sellest kohast räägivad kõik. Napilt mahtusime uksest sisse ja saime kohe aru, et ootama me sinna ei jää, kes teab kuna lauda saame ja kaua veel seejärel süüa peale ootama. Jalutasime edasi. Päris mitmed kohad olid täis ja ega eeltöö oli ka tegemata ja kuskile mujale väga minna ei oskanud. Leidsime restorani Passion, kus söökides ei pidanud pettuma, kuid kohta enda miljöö oli selline nii ja naa. Kuna kõhud olid niiii tühjad võtsime kohe eelroad – lihataldriku ja sinimerekarbid valgeveini-karri kastmes. Pärast neid toodi meile lauda pastad – mulle kana-brokkoli, Raksile lõhega. Söök oli tõesti väga maitsev , teenindus kiire , aga natuke vist pingutasime üle, sest pasta ei tahtnud pärast eelrooga enam väga mahtuda.

IMG_6096IMG_6099IMG_6100IMG_6101

Jalutasime tagasi hotelli poole ning taas Steffanist mööda. Kui enne oli ukseni järjekord, et sisse veel mahtus, siis nüüd oli järjekord veel pooleldi õues. No mina ei tea, kas tõesti on niii maitsev seal, ainuke koht Pärnus , kus pitsat, pastat saab või kuidas need inimesed seal viitsivad nii mitu tundi oodata. Müstiline! Praegu on selline kevad periood, mis seal veel suvel toimuda võib!?!!

Igatahes hotellitoas tagasi olles, lasime natuke leiba luusse ja hakkasime oma romantlist vanni valmis sättima. Kaasa sai võetud kõik küünlad, vannivaht, shokolaad ja vein. Kuna meil kodus vanni pole, siis sai vannivaht special kaasa ostetud. Küsisin veel poes midagi , mis kindlasti vahutaks ikka. Tegin hea valiku ja vannivaht täitis oma eesmärki ja lõhnas ka väga hästi. Kõik oli muidu väga ilus ja mõnus ja romantiline, ainult vann oli väike, et kõige mugavam meil seal istuda polnud. Ma ise lootsin muidugi nurgavanniga tuba , kui vanniga tuba sai bronnitud, aga tuli täitsa tavaline vann. Romantikat jagus u kella 00-ni ja juba me vajusime pehmete patjade sisse unne. Kolmkümmend ikkagi juba ju 🙂

Järgmisel päeval pidime kella 12-ks lahkuma, kolasime veel linna peal ringi , käisime Port Arturis ja Pärnu Keskuses ringi. Ostime tütardele HM-ist paar hilpu kaasa. Lõime Chopstickis aega surnuks. Sellist õudsat sööki pole veel saanud , kui seal. Kohutav! Ja juba tekkis tunne, et tahaks koju. Kui tead, et lapsed kodus ootavad, siis sellest ühest ööst on maa ja ilm. Kui aga koos perega minna ( lapsed kaasas), keegi koju ootama ei jää, siis usun, et oleks paras kaks päeva hotellis veeta.

Kokkuvõttes jäime väga rahule, oli puhkust, romantikat, saime Pärnuga rohkem tuttavaks, nägime üle pika aja jälle merd, see mõjus meile, kui paarile,  kindlasti väga suhet turgutavalt. Uskumatu, saime ilma ühegi tülita hakkama. 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )